Welkom!

Vandaag schrijf ik mijn aller allereerste blogje. Nu alle jongens naar school zijn, heb ik meer tijd om wat met alle creatieve ideetjes te doen. En de vraag is nu, ga ik dit uitbouwen of blijft dit vooral een hele leuke hobby? De tijd zal het leren.

Deze week staan er in ieder geval 2 workshops slippers pimpen op het programma, verder de komende tijd ook nog een kinderverjaardag en een vrijgezellenfeestje (incl. high tea!). Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan :). Ik heb er heel veel zin in om daar iets leuks van te maken. Gezelligheid staat dan ook voorop! Uiteraard gaan jullie van deze workshops de foto’s zien en krijgen jullie een verslagje.

 pimpe

7 gedachtes over “Welkom!

  1. Hoi,

    Ik kreeg jou aanbevolen door Rianne de Jong.
    Ik zoek een leuk feestje voor mijn dochter, 11 jaar, groep 8, laatste keer mag wel wat bijzonders worden.
    Wil wel graag 12 kids kiezen… Zie jij er wat in en wat ga je ervoor vragen?

    Groetjes,
    Christien (uut Kiepedarp)

    Like

Geef een reactie

