Verlichting van kartonnen bekertjes

Kennen jullie ook die leuke kartonnen bekertjes van de Hema? Daar kun je heel eenvoudig een leuke lampjesslinger van maken. Wat extra lintjes er omheen plakken, lampjes bevestigen en voila!

3 gedachtes over “Verlichting van kartonnen bekertjes

  1. Hoi bianca,
    Ik heb al het een en ander van Jan gehoord. Moet zeggen dat het er allemaal erg leuk uitziet en een compliment voor de tv-kast!!!
    Deze slinger vind ik ook erg leuk en ga ik nog even aan dochterlief laten zien, kunnen we vast en zeker wel wat mee met haar 13de verjaardag!
    Veel plezier en ik zet je blog in mijn favorieten!
    groetjes marjan

    Like

Geef een reactie

