TV meubel van steigerhout

Zoals ik al in een eerder blogbericht schreef; ik ben fan van steigerhout. Nu was het idee in mijn gedachten geslopen om een tv-meubel te maken van steigerhout. En dan niet een simpel kastje onder de tv, nee, het moest iets aparts worden. Huiselijk, landelijk én praktisch met de tv etc. uit het zicht. Zo kwam het idee van een “schouw”. Het was even lekker rekenen en puzzelen: waar moeten de deurtjes, hoe doen we de deurtjes zodat er niet een enorm gevaarte uitklapt, hoeveel planken etc.
Maar goed na 5 minuten rekenen (haha) konden we de bestelling plaatsen, na een week ophalen, en nog een week later kon Jan het gevaarte in elkaar gaan zetten. En dát dames en heren, was écht weer een ultieme test voor mij, 2 weken wachten.. Ik vlieg er altijd het liefst direct in, en als het even kan had het gisteren af gemoeten… Maar ja, dan heb je steigerhout hè, dat is altijd even iets krommer, korter of smaller, dus kon het puzzelen opnieuw beginnen. Ook nog een verkeerd scharnier meegekregen, dus weer uitstel. Gelukkig heb ik een geduldig man, die niet overal invliegt, en uiteindelijk kreeg de kast vorm.
En daar stond ie dan half af…. Ai, is dit wat ik wilde? Maar naarmate het vorderde, sloeg de twijfel om in enthousiasme! Want wat wordt dit gaaf! En nu is het helemaal af en zijn wij supertrots op het resultaat.

Dames en heren, mag ik jullie voorstellen aan ons nieuwe tv-meubel…

7 gedachtes over “TV meubel van steigerhout

Geef een reactie

