Sfeerlicht van een blikje

Het zat al een tijdje in mijn hoofd, maar het ontbrak in huis aan lege blikjes. Dit weekend hadden we een keer “blikvoer” dus kon ik eindelijk eens proberen of het zou werken. Wat dan?
Nou, een blikje bewerken met hamer en spijker, kaarsje erin en klaar is het goedkope alla Riverdale sfeerlichtje! Althans dat hoopte ik :).

De “hoe heb ik dat gedaan” foto’s met uitleg volgen snel. Maar hieronder alvast het leuke resultaat wat ik met jullie wil delen.

ps. Leuk behangetje hè? Heerlijk mijn eigen hobbyruimte gekregen afgelopen weekend :).

Een gedachte over “Sfeerlicht van een blikje

Geef een reactie

