Oorwarmers pimpen

Een tijdje geleden vroeg mijn nichtje of ik nog druk was met het slippers pimpen. Nee joh, zei ik toen, daar is het nu toch veel te koud voor? Nou, zei ze er gelijk overheen, dan ga je toch oorwarmers pimpen?
Dat vond ik best een goed idee… 🙂
Gisterenavond heb ik dit eens even lekker zitten uitvogelen, en dit is me toch een leuk idee!
In principe zou dit ook wel kunnen op een kinderfeestje alleen voor echt mooie oorwarmers moeten ze denk ik wel een beetje overweg kunnen met naald en draad én lijmpistool. Maar… ik ga hier nog eens verder over doordenken, wie weet kan het ook op een simpele manier. Het is namelijk wel super origineel, ik heb even zitten googelen maar ik kan nergens vinden dat dit ook op feestjes gedaan wordt.

Hieronder zien jullie de resultaten. Ik vind ze erg lief geworden.

Mocht je interesse hebben, ze kosten € 5,00/stuk. Misschien leuk voor Sinterklaas?



Deze zijn voor mijn stoere boys!

2 gedachtes over “Oorwarmers pimpen

Geef een reactie

