MAMArmband UPDATE!

Het is al ruim een week geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb. Tja misschien ook niet verwonderlijk als je weet dat ik in deze week 4 verjaardagen heb, waaronder die van mijzelf op, jawel, 5 december. Niet bepaald een ideale datum, maar ach het is allemaal wel sfeerverhogend ;). Tussen alle feesten, surprises maken enz door zat er ook weer wat te borrelen in mijn hoofd.
Ik moest denken aan de armbanden die je vroeger zag met de kinderkopjes en naam en geboortedatum van je kind erop gegraveerd. Niet echt meer van nu… maar armbanden wel!
Ik heb dus wat bedacht en het is gelukt!
Een hip sieraad voor mama!

Of te wel de bedelarmband voor mama “nieuwe stijl”.

Van de week was de foto nog een beetje wazig. Maar vandaag heeft deze mama de armband gekregen. Dus mag nu de scherpe foto wel op de site…
De namen heb ik er met de hand op gemaakt. Gaaf hè? Ik ga er ook snel één voor mezelf maken!

Update 10-12-12

En nog één gemaakt! Voor een zwangere mama van 2 lieve meiden.




En voor mijn zwangere zus…
 
 
 
6 gedachtes over “MAMArmband UPDATE!

  1. Wauwie wat een ontzettend gave armbanden kun jij maken zeg! Zag de foto bij Jacolien op haar Facebook staan en werd er spontaan verliefd op. Je snapt wrs mijn vraag al?! Maak je deze armbanden ook op bestelling en hoeveel kost zo'n super leuke armband?! Ik hoor heel graag van je, Groetjes Reinate v Veldhuizen (p.s leuke site is dit zeg met al die leuke tips voor traktatie's e.d) Ga hem zeker vaker bekijken… Leuk hoor als je zo crea bent en dit met anderen wilt delen..

    Like

  2. Hoi Reinate,

    Bedankt voor alle complimenten, de armband is gaaf hè? Zelfs boven mijn verwachting 😉 Ja hoor die wil ik wel maken voor je. Variërend van 12,50 tot 15,00 per stuk. Zijn de namen niet té lang? En wat is de voorkeur voor de kleur? Groetjes Bianca

    Like

  3. Hoi Bianca

    Ik zou graag de armband willen vd foto mt de namen Tim/Romy/Tjerk en ook met het zwarte band er door! De namen die ik er graag op wil zijn Rick & Sophie. Ik heb 2 kinderen, dus kan het dat ik wel 5 kralen eraan krijg? Ik bedoel een blanco kraal, dan 1 met naam en dan weer een blanco kraal, dan 1 met naam en dan weer een blanco kraal?!? Ik hoor graag van je, groetjes Reinate (j.veldhuizen14@chello.nl)

    Like

Geef een reactie

