Oude lamp pimpen

Een aantal maanden geleden had ik via marktplaats deze poot gekocht voor weinig. Met als bedoeling om hem zelf te verven. Hij was eigenlijk best mooi, dus ik heb het even uitgesteld… Maar gisteren heb ik toch de kwast maar gepakt. Na wat schuren en ontvetten heeft hij dezelfde kleur als de tafelpoten gekregen. Een ritje naar de Xenos  voor de lampenkap en het is vind ik zelf wel weer mooi geworden! Hij past goed bij de rest…

Hoe ik dat precies doe en met welke verf kijk dan even op mijn blogbericht brocante eettafel, die maak je zelf!

Geef een reactie

