Digiscrappen… waar vind je leuke plaatjes?

Een tijdje geleden heb ik me gewaagd aan het digiscrappen. En misschien ben je nieuw op mijn blog of weet je niet wat dat is…, heb je dat bericht niet gelezen…
Lees dan als je meer wilt weten hier mijn berichtje daarover én de how-to van het digiscrappen.

Ik heb al een paar keer de vraag gekregen hoe ik toch aan die leuke plaatjes kom én voor niks…
Hieronder een paar van mijn favorieten!

Met dank aan deze meiden van bovengenoemde blogs, die zulke gave dingen voor niks maken!
Zo heb ik bijvoorbeeld ook mijn vrolijke blog-banner gemaakt!

Belangrijk! Lees de “terms of use” goed van deze freebies! Have fun!

 

Geef een reactie

