Creatief met wasknijpers

Een tijdje geleden heb ik een blogje geplaatst over een gepimpte spiegel met wasknijpers. Simpel en een leuk resultaat. Maar met wasknijpers kun je zoveel meer! En dan heb ik het niet over die servethouder die we allemaal vroeger wel eens op school gemaakt hebben. Nee liever ff iets originelers!

Ik heb een paar leuke pagina’s opgezocht. Laat je inspireren en ga lekker aan de slag!
Zo vind je een pagina bomvol inspiratie hier.

Maar héél erg praktisch kan het ook. Zoals aan de pc-snoeren een knijper met daarop de vermelding: printer, monitor etc.

Voor de kids…

Een pagina met leuke ideetjes voor jonge kinderen vind je hier.

En wat dacht je van dit leuke vlindertje? Gemaakt van rietjes én wasknijpers.

Of dit lieve lammetje gemaakt van wol en wasknijpers. Ik denk dat je het lijfje ook prima kunt beplakken met plukjes watten.

Dit vlindertje is ook erg leuk! Gemaakt van een papieren zakdoekje en stiften.

Paper-Napkin-BUTTERFLIES

Deze drie ideetjes heb ik hier gevonden.

Nou hier kunnen jullie vast wel even mee vooruit. Toch?
Ik lees graag of jullie er wat aan hebben!
Ik heb inmiddels een hoop bezoekers per dag, wat ik een grote eer vind, daarom zou ik het ook erg leuk vinden om wat van je te lezen! Dus laat je horen!

6 gedachtes over “Creatief met wasknijpers

  1. heel leuk ik heb die vlinders geprobeerd en het is in een keer gelukt kun je mischien ook wasknijpers pimpen maar dan met stift want mij lukt dan namelijk niet maar alsnog ik ben echt jaloers op je -xxx-jes je fan

    Like

Geef een reactie

