Pimp een pot!

Hmmm het klinkt misschien wat vreemd, maar ja, zo is het wel! Ik heb potten gepimpt!

Wat heb je nodig?

  • lijmpistool
  • lege glazen potten
  • spuitverf (Action, grijze primer heb ik gebruikt)

Het is zoooooo simpel! Je schrijft met het lijmpistool op de pot, even uitharden en vervolgens spuit je meerder dunne laagjes verf er overheen.


Leuk resultaat toch?

Ook leuk en nog makkelijker!
Vul de pot met een gezellige inhoud (kralen, lintjes etc.) vervolgens heb ik er vlastouw omheen gewikkeld en vastgestrikt met een oude knoop.

4 gedachtes over “Pimp een pot!

  1. Heel leuk! Omdat mijn 3e “kind” (=20jr) en ik in de zomervakantie jarig zijn, en we dan vaak een tuinfeest hielden, liet ik de jongste kids lege potten schilderen in vrolijke kleurtjes, waxinelichtjes erin, en het resultaat is dan erg leuk in het donker. En het kost niets, want met een gezin heb je altijd wel waterverf in huis 😉
    Groetjes,
    Henriet vd mama-armband 😉

    Like

Geef een reactie

