Lieve hangers met tekst

Omdat mijn kids ziek waren, en ik dus niet naar mijn werk kon, had ik wat extra tijd om iets leuks te maken. Het stond al een poosje in de planning dus gisteren ben ik lekker aan de slag gegaan en het resultaat is super leuk geworden:
leuke hangers in de vorm van een hartje en ster, met daarop een lieve tekst. Ideaal om weg te geven of om als extraatje bij een cadeautje te doen. Of gewoon leuk aan de kast…

Wat heb je nodig?

Zelfhardende klei (Action)
Stempels met tekst (Action)
Ruw touw
Koekjesuitstekers
Deegroller
Satéprikker om gaatjes te maken.

De fotocollage spreekt voor zich. Succes!!

Geef een reactie

