MAMAketting!!

Weten jullie het nog? Een half jaar geleden maakte ik als kraamcadeau een armband met naamkralen….

Inmiddels een half jaar verder is het een (toch wel) doorslaand succes van deze MAMArmbanden. Hierdoor krijg ik ook regelmatig de vraag naar een ketting. Nu vind ik zelf een ketting met naamkralen eraan niet zo mooi en ik sta wel graag volledig achter mijn eigen ontwerp ;-)…
Zo heb ik er eens een poosje op zitten broeden en nu heb ik wat leuks gevonden: een ketting met fotomedaillon! Samen met wat kralen en bedels een erg leuk geheel!
Zelf loop ik al een paar dagen trots rond met mijn vier mannen om de hals ;-)!
Deze supergave foto is gemaakt door Nikeline van www.studiobubbels.nl, waar wij onlangs een ontzettend fotoshoot mee hebben gemaakt ter ere van ons 12,5 jarig huwelijksfeest. Neem eens een kijkje op haar site!

Veel van jullie kennen dat vast wel, die ene bijzonder foto of dat dierbare moment, misschien wel die dierbare die je zo mist? Foto’s die je dicht bij je zou willen dragen. Dat kan dus nu! En voor de prijs hoef je het niet te laten ;-)…
Dat het een leuk idee is dat bleek al snel, inmiddels zijn er al 2 nieuwe in de maak…
Wat is het toch ontzettend leuk om iemand blij te maken!!!

Wil je ook een ketting bestellen of een armband? Bezoek dan mijn webshop.
Wil je alleen het fotomedaillon met een slotje of aan een armband? Ook daar komen we samen wel uit!

Een gedachte over “MAMAketting!!

Geef een reactie

