Fotochunks & Tekstchunks

Sinds ik begonnen ben met het maken van de MAMArmbanden en fotokettingen heb ik helemaal de smaak te pakken gekregen. Steeds al die enthousiaste reacties van al die mama’s… Een hoop bestellingen zijn gevolgd en een groot aantal resultaten kun je vinden en bestellen in mijn webwinkel. Het is natuurlijk ook ontzettend leuk en origineel om cadeau te geven. ’t Is weer eens wat anders als een fles bodylotion of een bloemetje.

Fotochunks
Nu had ik onlangs een foutje bij een bestelling van materiaal voor de fotokettingen. Terug sturen kon niet meer dus ik moest wat anders bedenken. Achterkantjes voor drukknopen, dat past wel! Een stapeltje achterkanten was zo besteld en in huis. Vervolgens heb ik hetzelfde idee toegepast als bij de fotokettingen. En wat is dat gaaf geworden!
Zo zorgt een foutje soms tóch voor iets leuks!
De fotodrukkers passen op de originele NOOSA-armbanden maar ook op de look-a-like met hetzelfde drukkersysteem.

Tekstchunks
Gisteravond ben ik ook eens aan de slag gegaan met teksten in plaats van foto’s. Ook dat is erg leuk geworden. Er kan een aardige lap tekst op en is nog goed leesbaar ook. Leuk om bijvoorbeeld een set van 3 te geven of krijgen als kraamcadeau: zoals één met foto van de baby, één met de geboortedatum en één met de naam of een combinatie.
Maar een andere tekst of spreuk kan natuurlijk ook, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Tekstkleur, lettertype, achtergrond alles is bespreekbaar.

De prijs voor een fotochunk is 4,- en de tekstchunk kost 5,-.
Mail je wensen door naar creakip@gmail.com en ik neem contact met je op.

Geef een reactie

