Memobord, sieraden..

Vandaag een kort blogje, want er liggen bergen was te wachten en de wasmachine draait non-stop vandaag. De ‘erfenis’ van de herfstvakantie 🙂

Bitja-dagen

17 en 18 januari worden er in Renswoude de Bitja Vrouwendagen georganiseerd.
Dagen vol ontmoeting, gezelligheid, zang en nadenken over het geloof, maar ook ruimte voor creatief bezig zijn.
Ook ik ben gevraagd om mee te werken en een workshop te verzorgen op beide dagen. Super leuk natuurlijk, dus ik hoefde niet lang na te denken.

Wat ga ik doen? Als je me op FB volgt had je de foto vast al gezien dit weekend, zo niet… We gaan hele leuke memoborden maken van 40 bij 50 cm. Lekker aan de slag met stof, spijkers en hamer (jaja), en lintjes.
Ik heb de eerste stofjes al in huis en het wordt helemaal leuk. Ruitjes, stipjes, bloemetjes of lekker vintage…Voor elk wat wils.
Zo’n memobord is natuurlijk leuk om je kaarten in te hangen maar je sieraden kan natuurlijk ook. Of hang hem in de keuken met je favo recepten of boodschappenlijstje.

Hieronder een fotootje van het eerste voorbeeld, oer Hollandse gezelligheid.

Wie weet ontmoet ik jou ook 17 of 18 januari? Geef je dan snel op want het gaat hard met de aanmeldingen.

 
 

Sieraden

Ik zit momenteel niet bepaald stil, de bestellingen blijven binnen komen.. Echt zo leuk om te zien. Laatst zei mijn man, wauw dit is toch best gaaf. Hij bekeek even 3 naar speciale wens gemaakte armbanden. Uniek. En ja, ik was het wel met hem eens, best bijzonder om zo voor iemand wat moois te maken. Ik krijg er ook gewoon energie van om steeds weer met iets leuks te komen, om iemand blij te maken. Het erge is dat ik amper tijd heb om de webwinkel bij te werken. En dus die enorme berg was groeit en groeit… haha.. Daarom nu maar even in dit blogje een ‘parade’ van wat nieuwe sieraden. En ik heb er nog veeeeel meer gemaakt, maar die moeten nog even geheim blijven.
Zo, en nu weer vlug aan de slag..

ps. Misschien moet je dit jaar maar eens je schoen zetten en een stiekeme hint geven aan de Sint? Maar wacht dan niet te lang want anders moet deze creapiet je misschien teleurstellen.

ps.ps. Ik werk sinds kort zo veel mogelijk met verzilverde materialen! Nog mooier 🙂

Handgestempeld

Voor elke dochter een eigen kleur kraaltje.

Psalm 23 met 2 naambedels. Bij deze armband krijg je een uitleg van de kleuren.

Om aan elke ketting te hangen

Gewoon leuk met een toefje CreaKip

MAMArmband

Glascabochons
 
Een hanger naar wens gemaakt

Geboortearmband met foto van de kleine.

MAMArmband, met namen en trouwdatum

Bedankje voor het KDV



Vruchten van de Heilige Geest, een mooie reminder.
Geef een reactie

