DIY kerstkaart

Er gaan dit jaar véél minder kaarten op de bus, kopte het nieuws. Ook ik dacht er dit jaar voor het eerst over om er geen één te sturen. Gewoon ook zo’n lekker makkelijk digitaal berichtje. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet eens zo leuk vind. Want stiekem is het geluid van een klepperende brievenbus toch véél leuker?
De nieuwsgierigheid, van wie zou dit zijn, je kijkt of je het handschrift herkend… En dan blijkt iemand waar je nooit aan gedacht hebt jou een kerstgroet te sturen. En dát is tóch wel heel leuk…
Dus ik ben er toch weer voor gezwicht, en ben op het allerlaatste moment door een compleet geplunderde Action heen gevlogen. Met scheurende plastic zakken (waarom gebeurt dat nou áltijd?) vol met karton om kaarten te vouwen, wat stempels en wat plaksteentjes, voor nog geen 10,-, keerde ik huiswaarts. 2 uur later had ik een leuk stapeltje kaarten klaar.. En wat is dat eigenlijk leuk, kaarten maken. Ik vond het eerlijk gezegd altijd meer iets voor de wat oudere generatie dan voor mij. Maar ik ben verkocht. Volgend jaar doe ik het weer.
En wat doen jullie? Wel of geen kerstkaart?
De sterretjes had ik over van de kerstslinger. Leuk toch? Kun je zo in de boom hangen.

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

