Aan de haak!



 Het blijft leuk hè, dat steigerhout.

Vandaag een superkort blogje.. En nee, niet over haken. Dit gaat over een kapstok.



 
Een paar weken geleden ging één van mijn zussen (ik heb er 3) op zichzelf wonen. Daar hoorde natuurlijk wel een leuk cadeau bij… Of mijn man een kapstok wilde maken, want die had ze nog niet. Dat wilde hij wel. Ze kwam met een voorbeeld van internet. Dat moest wel lukken.
Het was een zaterdagje schuren, zagen en boren. Maar het is een supergaaf ding geworden. En wat heb ik toch ook een handige man! Volgende week is het voorjaarsvakantie…. hmmmmm  eens even denken wat we dan zouden kunnen maken ;-)…
 
 
De kapstok van Filly Fashion en La Belle
 
Ik probeer een klein bruggetje te maken 😉
Mijn CreaKip-jasje hangt vanaf eind deze week aan de kapstok van deze 2 winkels. Ik ben namelijk gevraagd om een mooie collectie armbanden te maken voor ze. Supergaaf! En het resultaat is erg mooi geworden. Binnenkort zal ik een paar foto’s posten. Maar je kunt ze natuurlijk ook real-life gaan bekijken bij deze 2 winkels hier en hier. In tegenstelling tot mijn persoonlijke armbanden vind je hier hippe, trendy armbanden voor de heb met uiteraard wel de CreaKip-knipoog.
Ben je nieuw op mijn blog? Klik dan eens op de link naar mijn webwinkel voor de persoonlijke sieraden! Ontzettend leuk om cadeau te geven of te krijgen! Of volg mij via Facebook, hier verschijnen regelmatig de nieuwste armbanden etc.
 
Nu weer vlug aan de slag, want er zitten nog wat mama’s te wachten op een MAMArmband.
Geef een reactie

