Strijkkralen zijn hip!

Zo… de vakantie zit er weer op. Het was héérlijk! Helemaal bijgeslapen, opgeladen, lekker in huis gerommeld, leuke dingen gedaan met de kinderen, brocante geshopt en gezellig buiten de deur gegeten met zus en vriendin. Van die dingen waar vaak geen tijd voor is. Maar afgelopen week dus lekker wel. Er borrelen zelfs weer allerlei ideetjes voor de sieraden! Iets met moederdag, lieve oma’s, vriendinnen maar ook voor ‘belijdenis doen’. Maar rustig aan, relax… chill…..
Ik ga ook genieten van het zonnetje, van het voorjaar wat in de lucht hangt. Zo relaxed ben ik dus ;-). Bewijst maar weer eens dat het goed is om af en toe écht helemaal niks te doen, om rust te nemen.  En hé, mama van 3 opgroeiende jongens, een part-time baan van 2 dagen, een lekker lopende webwinkel, kinderfeestjes waarvan ik er al weer 4 heb staan… Voor je het weet ben je weer drukdrukdruk.
Soms moet je dus iets doen waar je lekker je gedachten bij kunt laten gaan… zoiets als strijken, maar dan leuker! Ik zeg strijkkralen! Ja écht…

Ik was zo relaxed afgelopen week dat ik heb zitten knutselen met strijkkralen! Jawel!
En eigenlijk is dat best wel leuk! Wel leuk…..? Ik zeg hip! Volgens mij wordt dit de nieuwe fröbelhit na al dat haken! Mijn nichtje kwam ook langs en ze heeft een paar hele leuke hangers gemaakt voor aan een ketting. Geen foto’s helaas, ik was midden in die relaxmodus dus heb er niet aan gedacht ;-).  Maar op mijn pinterestbord vind je de leukste patroontjes. Zelf heb ik een ketting gemaakt met een schattig uiltje en heb ik een paar leuke onderzetters gemaakt met een gehaakt randje. Lekker heppiefleppie met vrolijke kleurtjes…

Dus hop snel naar mijn pinterest voor de leukste hippe strijkkralenpatronen! En relax! Lekker muziekje aan, theetje erbij… een momentje voor jezelf of gezellig samen met de kinderen.

Tip 1. Ik strijk de strijkkralen trouwens aan beiden zijden want anders vind ik ze te slap!
Tip 2.  Ergens lang geleden toen ik nog alle tijd had, heb ik alle strijkkralen gesorteerd op kleur. En dat is best wel ideaal! Ook erg relaxed om te doen ;-).

2 gedachtes over “Strijkkralen zijn hip!

Geef een reactie

